NOLA Beignet Dream
New Orleans memanggil, dan Michael Symon membawa keterujaan dengan Gumbo gaya New Orleans di gril yang dihiasi dengan nasi jasmine. Kemudian, dia mencelupkan Beignet dalam Sos Coklat Chicory untuk keenakan Selatan, dan Liz menyediakan Sazerac.