Taco About a Fiesta
Michael Symon membuat Taco Daging Lembu Gaya Birria yang sedap dipadankan dengan Salad Sengkuang yang mengandungi avokado, sitrus dan vinaigrette pedas. Kemudian, Liz menambah kehangatan dengan Margarita Jalapeno Nanas yang rasanya sesedap rupanya.