Bobby and Giada in Italy
Selepas enam minggu jatuh cinta dengan budaya dan makanan Rom, Bobby Flay memanggil Giada De Laurentiis untuk menjadi pemandunya ke Itali. Mereka memulakan perjalanan di sekitar Rom dan Tuscany untuk mendapat ilham daripada sejarah dan tradisi Itali.