A Medieval Hamlet
Di desa Tuscany, Bobby Flay dan Giada De Laurentiis meneroka ladang organik, kilang tepung purba, burger gaya Tuscan dan ladang bebiri, tempat mereka belajar secara langsung cara membuat keju pecorino yang ikonik.