Symon Surfs It Up
Michael Symon meletakkan grilnya di pasir untuk menyediakan barbeku pantai terunggul. Dia membuat Sandwic Sosej "Beach Bomber" yang disajikan dengan Salad Kentang Herba. Selain itu, Liz mencipta koktel berangin laut yang dipanggil "Peach on the Beach."