It's Simply the Zest!
Michael Symon menyediakan Fluke Milanese yang dihiasi dengan salad lobak. Kemudian, dia membawakan kesegaran dengan salad zucchini dihiris yang termasuk labu kuning, dan Liz melengkapkannya dengan Martini Lemon Drop yang menghilangkan dahaga.