Tastes Like Summer
Michael Symon menyajikan jagung dengan beberapa hidangan musim panas. Dia mulakan dengan kerang goreng dengan sos celup Tartar dan salad avokado dan jagung. Jagung kembali dengan kejutan untuk pencuci mulut apabila Liz membuat Panna Cotta Jagung Manis.