Pork Roastin' and Toastin'
Michael Symon menyediakan daging bahu khinzir salai untuk Sandwic Daging Khinzir Carik bersama kerepek Zucchini Goreng Rangup dengan Parmesan. Untuk sesuatu yang manis, Liz menggabungkan pisang dan kacang hazel untuk membuat roti bakar unggun api.