Mom's All-American Mac
Michael Symon mencipta semula hidangan Yunani-Amerika zaman kanak-kanaknya, termasuk hidangan Amerika "gaya Yunani" ibunya dengan rempah Yunani dan makaroni dan Salad Pita Rangup klasik. Dia menyempurnakan hidangan itu dengan puding beras Creme Brulee.