Everything's Better with Feta
Michael Symon kembali ke asal-usul Yunaninya dengan Spanakopita panggang dan menghiasi pinggan dengan sayuran musim panas berwarna-warni dengan sos tahini. Liz menyudahi makan malam dengan Ouzo Fizz yang melengkapkan sebarang hidangan Yunani.