Surf City Flip
Tarek dan Christina ke Huntington Beach, California, untuk memeriksa sebuah rumah besar di kawasan kejiranan yang bagus. Rumah itu sudah ketinggalan zaman dan mereka berharap rancangan mereka untuk memodenkan rumah ini akan membawa kejayaan di Surf City.