Take It or Leave It
Tarek dan Christina mengusahakan sebuah rumah di Costa Mesa, California, dengan masalah asas besar. Walaupun mereka bersandar pada pengalaman masa lalu mereka, jumlah kerja yang diperlukan untuk menyelesaikan isu boleh jauh melebihi peruntukan mereka.