Townhouse Flip
Tarek dan Christina mengambil projek besar di komuniti pantai kelas atas Corona del Mar, California, di mana usaha memenuhi standard seni bina dan reka bentuk tertinggi terbukti bukan tugas mudah di rumah bandar tepi laut ini.