Groovy Flip
Tarek dan Christina dicabar oleh sebuah rumah dengan gaya yang unik di Fullerton, California. Walaupun mereka cuba untuk mengikut aliran reka bentuk rumah, mereka bertemu dengan masalah yang tidak selari dengan visi pengubahsuaian mereka.