Flashback Flip
Tarek dan Christina ke luar zon selesa mereka untuk mengubahsuai sebuah rumah yang memerlukan pembaikan di Walnut, California. Dengan beberapa rumah diubah suai berdekatan, mereka berharap untuk menetapkan standard untuk perbandingan tempatan.