Takeover Flip
Tarek dan Christina mengambil alih projek di Highland Park, California, yang ditinggalkan pemilik sebelumnya di tengah-tengah ubah suai. Mereka perlu melengkapkan rumah yang membingungkan ini di kawasan kejiranan yang tidak dikenali.