Suburban Flip
Tarek dan Christina menemui sebuah rumah pinggir bandar yang bagus. Walaupun memodenkan rumah kecil itu tidak sepatutnya sukar, mereka mungkin berdepan sesuatu di luar kemampuan mereka apabila berhadapan dengan naik taraf yang mahal tetapi perlu.