Addition Condition
Tarek dan Christina menemui sebuah rumah di Anaheim, California, dengan beberapa penambahan aneh yang boleh menyebabkan masalah. Mereka bekerjasama dengan kontraktor Izzy Battres untuk mengolah sebaiknya rumah ini tanpa melebihi bajet mereka.