Back to the Basics
Tarek dan Christina menemui rumah ubah suai sempurna di Norwalk, California, tetapi untuk mengelakkan melebihi bajet mereka untuk baiki rumah, mereka perlu gunakan semua asas dan bergantung pada pengalaman mereka untuk menjual rumah ini dengan cepat.