Red Hot Flip
Tarek dan Christina keluar dari zon selesa mereka untuk mengubahsuai rumah di pasaran panas Covina, California. Hartanah itu kelihatan seperti tawaran yang bagus, tetapi mereka perlu dapatkan segalanya dengan cepat untuk memanfaatkan pasaran.