Stairway to Nowhere
Tarek dan Christina cuba kontraktor baru dalam ubah suai mewah di Sunset Beach, California, tetapi hubungan baru membawa masalah baru. Menghadapi masalah permit, kelewatan dan tangga tersembunyi, mereka berharap rumah tepi pantai ini tidak mengecewakan.