Time Is Money
Tarek dan Christina merancang ubah suai cepat untuk sebuah rumah kecil di lot besar. Walaupun pergerakan pantas mereka boleh membawa hasil lumayan, mereka mungkin terburu-buru membuat butiran penting dan mewujudkan masalah lebih besar pada masa depan.