Hanza Nukui, head of Gyokaku Kumoi's assassins, forms a unit of assassins using Bakkouto swords to go to the World of the Living. Kenryu and Enryu put up a barrier around their house, and everyone takes turns watching after Rurichiyo, the killer's target.