Ggio is overpowering Soi Fon. Marechiyo Omaeda comes to help her. But Soi Fon says that it would be a disgrace for her to accept his help, and she continues to fight Ggio alone. But Ggio pins Soi Fon against a wall and prepares to finish her off.