Rurichiyo goes back to the Soul Society to take back control of the Kasumiohji Clan. Ichigo's group follows her, barging in on fake Rurichiyo and Shu's wedding at the palace. But the Soul Reapers of Squad Two, led by Soi Fon, are waiting for them there.