Kisuke makes Kon transform into Konso Cop Karakurizer. Karakurizer Kon has powerful allies: Spirit, Beast, Erotic, Delicate and Tiny Devil. But these Karakurizers only realize their alliance moments before a giant Hollow fortress appears in the sky.