Ichigo's group find themselves in a sticky situation again. They are starting to collapse when Kenpachi Zaraki, Retsu Unohana, Byakuya Kuchiki and Mayuri Kurotsuchi of the Thirteen Court Guard Squads show up. Kenpachi finds Ichigo on the verge of death.