Byakuya visits an unconscious Rukia. Zommari Rureaux, Espada Number 7, is also there, attempting to finish her off. Zommari, fastest amongst the Espadas, uses a speedy technique to overpower Byakuya. But Byakuya is able to dodge all his attacks.