Rangiku battles Halibel's three Fracciónes: Apache, Mila Rose and Sun-Sun. While fighting Halibel, Hitsugaya senses Rangiku's Spiritual Pressure, but he concentrates on his own battle and cannot come to her aid. An unexpected person comes to the rescue.