Hanza Nukui uses his Bakkouto, Saiga, to trap Ichigo in an illusion of mirrors. The mirrors take the memories of the captive and turn them into nightmares. Ichigo sees his late mother, Masaki, and is forced to relive his memories of her up to her death.