Soi Fon and Marechiyo Omaeda take on Ggio and Nirgge. Soi Fon goes after Ggio, but he puts up a good fight. Ggio restrains Soi Fon with one of his attacks and releases his Tigre Estoque. Meanwhile, Omaeda is struggling in his fight against Nirgge.