Ichigo, Rukia, Uryu, Chad and Renji break into Hueco Mundo to rescue Orihime. But the group is confronted by the powerful Espadas and is defeated. Meanwhile, Ichigo rescues Orihime after defeating Arrancar number six, Grimmjow Jeagerjaques.