Aranjamentul platonic
Sheldon și Amy încearcă să petreacă timpul ca prieteni de Ziua Recunoștinței la acvariu. Între timp, Howard acceptă, fără prea mult entuziasm, să fie voluntar la cantină cu Bernadette, Raj și Emily.