Insuficiența de heliu
În mijlocul unei crize naționale de heliu, Sheldon și Leonard iau măsuri disperate ca să obțină ce au nevoie de pe piața neagră. Între timp, Penny și Bernadette descarcă o aplicație pentru întâlniri pe telefonul lui Amy ca să îi găsească un nou bărbat.