Sublimarea apelului de vânzări
Penny are parte de mai mult decât credea că o să obțină când Leonard e de acord să meargă la psihiatru. Sheldon și Raj colaborează la o descoperire astronomică. Lui Howard și Bernadette nu le vine să creadă ce simt după ce Stuart se mută.