Implementarea transpirației
Când băieții iau lecții de scrimă de la Barry Kripke, Sheldon se trezește într-o poziție ciudată când Kripke își exprimă interesul în Amy. De asemenea, Stuart încearcă să aducă cliente la Comic Book Store.