Convergența convergențelor
Haosul se dezlănțuie când părinții recent divorțați ai lui Leonard și mama religioasă a lui Sheldon vin în oraș. Între timp, Howard și Raj cred că guvernul e pe urmele lor când sunt contactați în privința sistemului lui de ghidare.