Soluția înlocuirii la rând
Sheldon îl angajează pe Stuart ca să petreacă ziua cu Amy când el preferă să meargă la vizionarea unui film. De asemenea, Beverly, mama lui Leonard, vine în oraș, iar Penny încearcă să creeze o legătură cu ea.