Deteriorarea cererii de brevet
Leonard, Sheldon și Howard au probleme când depun actele pentru un patent pentru giroscopul lor de durabilitate infinită. Între timp, Amy, Penny și Bernadette îi dau lui Raj sfaturi despre întâlniri după ce Emily îl contactează după despărțirea lor.