Rezonanța Spock
În timp ce este intervievat pentru un documentar despre Spock, Sheldon încearcă să își suprime emoțiile provocate de despărțirea lui recentă de Amy. Leonard și Penny sunt șocați când află că Sheldon avea un inel de logodnă pentru Amy.