Scufundarea lui Valentino
Sheldon și Amy găzduiesc un episod special `Fun with Flags` de Sfântul Valentin. În timp ce Leonard și Penny se confruntă cu faptul că îmbătrânesc, Howard și Bernadette au parte de o surpriză în cadă.