Repercursiunile de la Big Bear
Sheldon dezvăluie un secret de-al lui Leonard când cei doi pleacă într-o excursie cu Penny și Amy. Între timp, Howard și Bernadette trebuie să pună piciorul în prag când Raj exagerează cu darurile.