Întoarcerea în 2003
Când Penny și Leonard anunță că se mută împreună, Sheldon se hotărăște să se întoarcă înapoi în 2003, o perioadă mai simplă, înainte să își întâlnească prietenii. Între timp, Howard și Raj formează un grup ca să cânte la Comic Book Store.