Diversiunea cu aliajul metalic
Când laptopul lui Sheldon moare, acesta îi împărtășește un secret lui Amy după ce ea îi cumpără unul nou. Între timp, Raj îi dă de gol pe Leonard și Howard, după ce aceștia își mint nevestele ca să participe la vizionarea unui film.