Firestorm şi valorile familiei moderne
Firestorm întâlneşte o familie atomică, roboţi ce se comportă ca familiile din anii '50. Ei vor să arunce în aer o centrală nucleară să-şi creeze un cămin în care să fie în siguranţă şi se speră să se folosească de ajutorul lui Firestorm.