Să fim la curent cu kriptonienii
Dl Mxyzptlk le arată lui Supergirl şi Superman că bunătatea lor naturală ar putea să nu mai fie atât de pură când îi duce într-o lume paralelă unde omologii lor sunt incredibil de agresivi şi de răsfăţaţi.