Arsura frigului
Batman şi Firestorm fac echipă pentru a înfrunta doi infractori asemănători, Domnul Îngheţ şi Gheaţă Vijelioasă. Dar apar complicaţii când Firestorm se lasă păcălit de farmecele lui frumoasei Gheaţă Vijelioasă.