Nu mă uita
Când Firestorm descoperă că supereroii Ligii Dreptăţii nu îşi mai amintesc cine sunt, îşi dă seama că depinde numai de el să le descopere identităţile secrete şi să-i convingă că sunt, de fapt, supereroi.