Sfredelul minţii
O fiinţă misterioasă îi răpeşte pe Batman, pe Mr. Terrific, pe Luthor şi pe doi dintre cei mai inteligenţi răufăcători din univers ca să-i supună unui test şi să afle care e cel mai deştept dintre ei.