Prietenul lui Superman, Sid Sharp
Când nesuferitul reporter Sid Sharp decide că Clark Kent scrie articole bune doar fiindcă are o legătură cu Superman, Sid decide să devină şi el supererou, ca să aibă şansa să scrie articole bune.